בחירת עורך דין נוער בצורה נכונה

עורך דין פלילי נוער_640x426

ילדים ונוער במקרים של עבירות מסוימות יכולים לעמוד לדין בצורה שונה מבוגרים. במאמר זה נספק לכם מידע אודות עורך דין לנערים וכיצד לבחור את עורך הדין המתאים.

פשיעה בקרב בני נוער

בתקופה האחרונה אנחנו נוטים לראות הרבה יותר פשיעה בקרב בני נוער. לפשיעה כמובן יש דרגות חומרה שונות, אך באופן כללי אנחנו יכולים להגיד כי עורכי הדין המייצגים נוער ממשיכים להיות דרושים מאוד. אם אתם זקוקים לעורך דין נוער, אנחנו נוכל לעזור לכם להבין איך תוכלו לבחור את עורך הדין המתאים למצב שאליו נקלעתם. 

מה סוג העבירה?

גם אצל ילדים ונוער, יש חשיבות לתחום ההתמחות של עורך הדין. אם למשל העבירה הייתה עבירת תנועה, תיאלצו לפנות לשרותיו של עורך דין תעבורה עם ניסיון עם בני נוער וילדים. הקפידו לבדוק את הניסיון ואת תחום התעסוקה של עורך הדין לפני שאתם מתחילים לעבוד איתו כדי שתדעו כי אתם מקבלים את השירות הטוב והמקיף ביותר.  במקרה של עבירה פלילית העבודה עם ילדים ונוער היא מורכבת יותר, ולכן יש לפנות לעורך דין מנוסה בתחום הפלילים בנוער. עבודה עם נוער היא יותר רגישה ומאתגרת, ולכן לא כל אדם בעל ניסיון בפלילים יכול לעזור להם ולייצג אותם כראוי. 

לדעת לגשת אל הנוער

עורך דין שרגיל לעבוד עם מבוגרים יודע לרוב לעבוד בשיטות מסוימות. העבודה עם ילדים ונוער היא אינה אותה העבודה. גם אם מצאתם עורך דין מצויין, ואתם יודעים שהוא מאוד מקצועי בתחום שלו, ודאו האם יש לו ניסיון בעבודה עם ייצוג ילדים ובני נוער. נדרשת היכרות מעמיקה עם החוק ועם איך שהוא מתייחס לבני נוער וכמובן גישה טובה לילדים ויכולת לדבר איתם בגובה העיניים. אם אתם מחפשים ייצוג בעבור קטין שמואשם בביצוע עבירה, נסו לחפש באופן ממוקד עורך דין שמייצג אך ורק קטינים. 

לבחור את עורך הדין הטוב ביותר

גם עבור עורך דין לנערים צריך להקפיד מאוד על האיכות ועל רמת הידע והניסיון של עורך הדין או של המשרד כולו. עורך הדין שלכם צריך להיות אדם נגיש וזמין, שיודע לענות לכם על כל השאלות ולנסות להקל על אי הודאות. כמובן שגם נדרש ניסיון רב בתחום המשפט וידע מקיף על החוק. לפני שאתם בוחרים עורך דין בדקו היכן הוא למד ומה הייתה ההתמחות שלו וראו האם הוא תואם את הציפיות שלכם. כמו כן, מומלץ לקבוע פגישת היכרות כדי לראות את עורך הדין פנים אל פנים ולהבין האם הוא מתאים לכם והאם אתם מרגישים איתו בנוח. עורך הדין ילווה אתכם לכל אורך התהליך ולכן חשוב לבחור עורך דין שתסמכו עליו ותדעו כי הוא שם עבורכם. בחנו את הנושא לעומק וקראו המלצות על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר שתעזור לכם להיחלץ מהמצב הקיים. 

זמין 24/7 דילוג לתוכן